Translate

keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

Meri teema osa 2

Tästä tulikin kaksiosainen juttu, kun olen vielä vähän huono näiden tietokoneiden kanssa enkä saanut kaikkia haluamiani kuvia mahtumaan edelliseen juttuun. Joku voi ajatella, että eihän kattaus ole sisustamista ja kun olen ruoka-alalla varmaan laitan tänne kohta jotain reseptejä, mutta koska meilläkin ruokapöytä ei mahdu keittiöön vaan on olohuoneen puolella se todella on osa sisustusta! Ja ruokablogeja on niin valtavasti, että sellaista en perusta. Kattaus onnistui siis hienosti, tässä lisää kuvia yksityiskohdista. Ja idea minulla täällä siis on, että kalliin näköinen voi olla halpaa tai jopa ilmaista! Tietämättä mitä olen maksanut tavaroista joku voisi luulla kattauksen maksaneen paljonkin.

 
 
 
Olin  haaveillut Blogin perustamisesta jo jonkin aikaa, ajattelin että olisi mukava jakaa hyviä ideoita
 muillekin. Nykyinen kertakäyttökulttuuri on ihan hullua, ja monesti kirppiksiltä saakin parempilaatuista tavaraa kuin kaupoista. Ja miksi toisen uutena ostama olisi jotenkin huonompi?  Suurimman osan tavaroista voi pestä. Mitä ei voi, en osta. Muita ostopaikkojani ovat myös esim. Tarjoustalo, Jysk, Hong Kong tavaratalo, mutta myös Bulevardilla sijaitseva sisustusliike Day on ihana. Ellokselta olen tilannut myös mm. verhoja ja keittiö tavaraa. Eli monia eri paikkoja. Ostan kun näen jotain mistä pidän, saatan usein etsiä pitkään sopivaa tavaraa sopivaan hintaan.
 

 
Seuraavassa jutussa esittelen Cola ja kahvipurkki -kokoelmani ja kerron enemmän mm. tavoitteistani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos vierailusta blogissani :) Tähän voit jättää esimerkiksi juttu toiveita tai muita terveisiä...